6/16/10

Tahniah kak!!

Bismillahirrahmanirrahim.. Segala Puji Bagi Allah, dengan nikmat kurniaNya yang tidak henti-henti kepada hambaNya..Selawat serta salam kepada Nabi dan Rasul junjungan kami, yang kami rindui Nabi Muhammad SAW..Waaa gembiranya mau sampaikan perkabaran kali ini, "Ikan di laut asam di darat,dalam kuali bertemu jua, Hati terpaut janji diikat,atas pelamin bertemu jua"
(^-^) tahniah!Tahniah! Pada 11hb jun 2010 ustazah yang kami kasihi, kakak yang kami hormati juga sahabat yang sentiasa di hati, sah menjadi isteri kepada Karim Bin Ibrahim. KRU'S sempat merakamkan detik-detik pernikahan juga persandingan pada hari bahagia pasangan ini, sebab itu juga kami secepat yang mungkin cuba mem'posting potret-potret bahagia sepanjang walimatul urus. Ndak mau buat ayat jiwang-jiwang, cukup sekadar kami ucapkan dengan pantun-pantun. Boleh,kan?



Pokok pulai tidak berduri
Dibuat bumbung luas melebar
Dua mempelai berseri-seri
Dua jantung berdebar-debar


Rimbun semalu di jambu batu
Bangkit pelanduk terus berlalu
Kompang dipalu menyahut restu
Pengantin duduk tersenyum malu

Banyak lagi gambar sebenarnya.. tapi ni antara yang paling semat, sebab ada muka kami ..hihi

Aik, mana pengantin?? (kak che, maaf ya, kak lambat datang, yang ni ndada gambar kak, nanti saya edit..hehe =)

Disebabkan keadaan line DIGI broadband yang sangat menyedihkan, nda dapat upload gambar banyak-banyak..sebarang request tidak dilayan..haha (^-^) Semoga Berbahagia kak.. Bercinta sampai ke syurga.. ameenn

1 perkongsian pendapat:

norsahariani said...

salam ziarah..rupanya ustazah dah kawin..semoga ustazah berbahgia selalu..amin..

Post a Comment