7/17/09

Berputiknya CINTA di SMPO II..

    Bismillahirrahmanirrahim...Salam Wasilah Ukhuwah Fillah..
Buat pengunjung, sahabat-sahabat juga adik-adik yang di kasihi kerana Allah.
 
Alhamdulillah..segala puji bagi Allah kerana dengan izinNya, pada 27 jun yang lepas KRU SIPITANG berkampung di SMPO II untuk program qiamulail. Kunjungan ini bukanlah pertemuan pertama kru dengan sahabat-sahabat di sana setelah beberapa program qiam, roadshow, kris dan sebagainya telah dilaksanakan melibatkan beberapa orang dari mereka.. Namun begitu, perlaksanaan program kali ini lebih meriah dengan adanya beberapa orang wakil dari PSS untuk turut serta menyumbang tenaga dan idea. syukran jazilan buat mereka.
Pertemuan kali ini juga membuahkan bibit-bibit CINTA yang merangsang penggerak kru ini untuk terus berprogram di sana, InsyaAllah..
Kesan yang jelas boleh dilihat ialah ketika kami mengangkat kaki menuju medan perjuangan yang seterusnya iaitu balik,hehe adik-adik (espeacially muslimat la) dengan mata yang berkaca-kaca menahan airmata. Benih cinta kerana Allah yang baru disemai malam itu menampakkan pucuk-pucuk muda dan kami berdoa agar ia menjadi dahan yang kukuh dan punya akar yang kuat untuk terus menyokong kru seterusnya bersama-sama menjadi penggerak gerak kerja Islam di Sipitang..
Ada juga request dari beberapa orang adik agar kami selalu datang ke sana dan bantu mereka. InsyaAllah dik, memang dalam perancangan kami untuk Istiqamah berprogram di situ..(^-^)
Program seterusnya nanti ada kami bepadah tu yah..

1 perkongsian pendapat:

annisaNazifa said...

Alhamdulillah :)

Bersyukur sangat2 pada Allah.. semoga Islam akan terus bersinar di Sipitang

huhu...kan mulihhh

Post a Comment